onsdag 8 oktober 2008
Små irriterande saker
Ibland kan man sitta och irritera sig på de små sakerna i livet. Just nu sitter jag och irriterar mig på Ted som håller på med något på datorn, vet inte riktigt vad. Men det låter. Först 3 klick med musen och sen tycker han ser två tangenter på datorn, så har han hållit på i säkert 15 min nu. Jag håller på att få spel. Redan innan var det en sån dag då jag känner mig trött och lite smågring, en sån dag är minsta sak går en på nerverna. Nu sitter jag bara och lyssnar på ljudet istället för attt kunna konsentrera mig på den texten som jag borde skriva.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Nu är jag hemma. Många fina hjälpmedel har jag fått köksstol så att jag kan laga mat, brickbord så att jag kan rulla in maten framför TV:n:-)Och så gammal har jag inte blivit, sjukgymnasten och arbetsterapeuten sa att de hade kollat en gång till på min ålder, för de trodde att de läst fel! Och jag har klarat att läsa allt du skrivit. Älskar dig!/ mamma
Och tack för att du handlat och gjort fint till mig!
Skicka en kommentar