Jag har fått idétorka kring nya blogginlägg. Det går bara inte att komma på vad jag ska skriva om. Livet rullar på här i Bryssel, det händer grejer hela tiden men inget nytt. Längtar till att vi får våra nya datorer installerade här på kontoret, de vi har nu är värdelösa. Hänger sig hela tiden, det går inte att göra två saker samtidigt och jag får hela tiden upp varningar om att minnet är för lågt.
Just nu sitter jag och är hungrig. Men jag kan inte äta från tidigast 12.30, annars kommer jag bli för hungrig i eftermiddag. Jag ska nämligen sitta på en konferens och då är det inte bra om magen kurrar. Dagens I-landsproblem.
På fredag åker jag hem till Sverige över helgen. Det ska bli skönt med några dagars semester.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar