onsdag 22 oktober 2008

Chef för en dag

Jag är ensam på kontoret idag, alltså måste det vara jag som är chef. Hittills gillar jag mig själv som chef. Det är otroligt skönt att vara själv på kontoret jag kan göra saker på mitt sätt. Jag tror att det skulle vara tråkigt att vara ensam hela tiden men en dag då och då är välbehövligt. En chans att komma ikapp. Och jag har faktiskt varit effektiv nu på förmiddagen. Kanske mycket för att ingen har kommit och lagt sig i och med en massa småuppgifter som behövts fixas.

För att jag inte totalt ska försvinna in i min egen världen kommer Matilda, Anna och Abtin hit för lunch. Det är trots allt trevligt med lite sällskap.

Inga kommentarer: