fredag 31 oktober 2008

Hem till Sverige

Om 5 1/2 timmar lyfter mitt plan till Sverige. Åker tillbaka först på onsdag morgon. Det ska bli skönt att komma hem. Bara det inte blir förmycket "måsten" när jag är hemma. Behöver verkligen bara få ta det lugnt och ladda mina batterier. Jag vill inte komma hem och se all sjukdom och problem som finns. Det är inte vad jag behöver just nu. Är inte riktigt som det brukar vara att åka hem tyävrr. Mycket blandade känslor inom mig just nu, får försöka slå bort de negativa.

På måndag och tisdag har jag mitt livs första semesterdagar, det är vuxet. Jag har aldrig fått betalt för att vara fri förr.

Just nu har jag inget att göra. Någon hade missat att informera om att vi bara jobbar halvdag i dag och alltså slutade efter lunch. Jag hade alltså kunnat åka hem efter jobbet och hämtat min väska om jag vetat om det. Nu släpade jag med den imorse istället. Men men, jag ska väl inte klaga på att få sluta tidigare men lite retsamt kännas det att det är just idag när jag inte kan få ut något av det.

Inga kommentarer: