lördag 11 oktober 2008

Trött!

Det borde vara olagligt att tvingas gå upp vid denna tiden på helgen. Min väckarklocka ringde en timme tidigare än vad den gör på vardagar, då är något fel. Fast samtidigt, vad gör man inte för att få tillbringa helgen i vindistrikten runt Moseldalen i Tyskland. Det kan nog bli alldeles, alldeles underbart...

4 kommentarer:

Mamma sa...

Tänk, det är 13 år sedan vi var där tilsammans, vår första "resa".
En underbar vecka, som avslutades med storm och snö!

Anonym sa...

Jag var hela 7 minuter på Bruxelles midi förra veckan, det var ett byte mellan tåg från Köln och tåg till Paris och jag tänkte på dig då. Blev lite smått avundsjuk på hur centralt du bor just nu. Du kan ju ta ett tåg i stort sett var du vill och vara i ett annat land på några få timmar!
Hoppas du har det bra. Det låter så. :)

Anonym sa...

Meh, jag klev upp 5:30 för att jobba, ståpp wajning hörru. ;))

Anonym sa...

Salut mon petite amie!
J'espère que le vin d'Alemand va trés bon, sans la neige et le vent comme ta mère a écrit d'ici.

Mon petit frère et moi avons aller à Londres 28/11-2/12.. Tu sait qu'il y a des traines Bryxelles-Londres pour toi? :D

bisous

(ursäkta min knagliga franska..)