... att leva är mer än att bara hålla sig vid liv...
Det ligger något i det...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Detta är min blogg om hur det är att vara jag. Den syftar också till att kunna berätta för alla hemma i Sverige vad jag har för mig i Bryssel där jag gör praktik på ett regionkontor. Inom en snar framtid kommer bloggen förhoppningsvis handla en hel del om hur det är att flytta till Stockholm.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar