skip to main | skip to sidebar

Att vara jag

Detta är min blogg om hur det är att vara jag. Den syftar också till att kunna berätta för alla hemma i Sverige vad jag har för mig i Bryssel där jag gör praktik på ett regionkontor. Inom en snar framtid kommer bloggen förhoppningsvis handla en hel del om hur det är att flytta till Stockholm.

tisdag 21 oktober 2008

Halvtid

Om jag inte har räknat helt fel på dagar och veckor firar jag halvtid i Bryssel idag! Det känns konstigt. Tiden har gått snabbt med samtidigt känns det som att jag har varit här en evighet.
Upplagd av Emilia kl. 20:12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (86)
    • ►  december (3)
    • ►  november (15)
    • ▼  oktober (27)
      • Hem till Sverige
      • Strike!
      • Det gick bra
      • Idétorka
      • Melodifestivalen!
      • Vita non est vivere sed valere vita...
      • Chef för en dag
      • Halvtid
      • Wallströms kabinett
      • Framtiden
      • Lördagkväll hemma i sängen
      • Hejdå 50 euro
      • Slutet på en arbetsvecka
      • På parlamentet
      • Ensam på kontoret
      • Bilder från Tyskland
      • Hemma hos Karl Marx
      • Deutchland über alles
      • Trött!
      • Ett Brysselfenomen?
      • Fler kvinnor i EU-toppen?
      • Små irriterande saker
      • Gratis mat
      • Sverige ToR
      • Strejk!
      • Back in Brussels
      • En dag på jobbet
    • ►  september (25)
    • ►  augusti (12)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (1)

Om mig

Emilia
Visa hela min profil