Just nu är jag helt ensam på kontoret, det är så skönt. Även om vi är ett litet kontor märks det stor skillnad. Det är tyst och lugnt. Ingen som kan komma in och ge mig saker att göra, det är det absolut bästa. Ibland är det svårt att få saker klart när det hela tiden kommer någon med nya uppgifter. Skönt med en paus även om jag mest känner för att sova just nu, skulle kunna somna sittande.
Faktum är att alla på kontoret inte kommer vara här samtidigt från den 6 november. Det är långt tills dess. Nästa onsdag kommer jag att vara själv hela dagen, längtar.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar