fredag 24 oktober 2008

Melodifestivalen!

Biljetter till Melodifestivalen är bokade. X 2 faktiskt. Den 27 feb ska jag på genrepet i Malmö i den nya arenan. Detta hade jag planerat sen länge. Mamma får se till att ha blivit så pass bra i benet då så att hon kan följa med. Den 13 mars ska jag på finalgenrepet i Globen. Pratade med S igår som sa att hon och några andra skulle gå och helt plötsligt så skulle jag också det. Ska bli jätteskoj. Dessutom har jag ju aldrig varit i Globen.

Det känns otroligt skönt att ha något fast att se framemot i vår. Hur skönt kan jag nog inte riktigt beskriva. För i övrigt har jag faktiskt ingen aning om hur mitt liv kommer att se ut efter nyår.

Nu gäller det bara att hålla tummarna för att Carola inte blir programledare. Det skulle vara hemskt, jag kan inte ta ansvar för hur jag kommer att reagera om det händer.

Sen hade det ju varit trevligt om de slängde in nån bra joker i leken också. Startfältet känns väl lite sådär just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

men ujuj, ingen pizza i år?
;)