Ibland kan det vara ganska så skönt att bara tillbringa en lördagkväll hemma i sängen. Har ätit lite godis (svenskt!) och chips (svenska lantchips!) samtidigt som jag har kollat på "Sex and the City"-filmen. Känns som att jag har sett lite för mycket sex and the city på senaste tiden, känner att min hjärna börjar bli förstörd. Håller som bäst på att komma fram till vad jag egentligen tycker om serien. Imorgon funderar jag på att ha ett LA. Ink maraton istället för att jämna ut lite, det kan behövas. Säsong två ligger i dator och bara väntar på att bli sedd.
Annars har dagen ägnats åt att storhandla för att fylla på mina matföråd. Nu har jag så att jag klarar mig en vecka framåt. Skönt att inte behöva tänkt på att handla när jag går hem från jobbet. Var även en sväng nere på stan, det var verkligen hysteriskt mycket folk där. Köpte en tröja och en skjorta att ha på jobbet. Kul med något nytt så att jag kan variera mig lite.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Det är mer upplyftande att se Stjärnor på is ppå lördagkvällarna än SATC. ;)) Rekommenderas att kolla på tv4.se eller tuben, Markus är förevigt förlåten. Jävlar i min lilla låda, söt partner har han på isen också. :)
Lite sent, men...
Tack Anna för det fina kortet! Emilia "hotar" med dig i jul om jag inte sköter mig ;)
Skicka en kommentar