tisdag 28 oktober 2008

Det gick bra

För er som suttit och undrat hela eftermiddagen hur det gick för mig med maten och en kurrande mage kan jag nu komma med lugnade besked, det gick bra. Jag tog lunch 12.15, då kunde jag inte koncentrera mig på något annat än att jag ville äta. Åt även ett äpple till efterrätt för extra energi. Konferensen var en bra konferens, dvs de hade en ordentlig paus i mitten (jag har varit med om att de kört non stop i 4 timmar) och de bjöd på bra fika. Blåbärsmuffins bland annat. I like. Jag behövde inte gå hungrig därfrån.

1 kommentar:

Mamma sa...

Oj, vad jag har varit orolig! Och semester, vi får väl se hur det blir med det ;). Fin ny design.
Puss och kram