söndag 5 oktober 2008
Back in Brussels
Tillbaka i Bryssel efter en snabbvisit hemma i Sverige för att krama mamma i helgen. Just nu är jag så trött, det har varit två intensiva dygn minst sagt. Och en resa tillbaka till Bryssel där det mesta som kunde gå fel också gick fel. Är för trött för någon längre redovisning av helgen just nu, längtar bara efter att få sova men jag ska försöka att skriva lite i smyg på jobbet imorgon. Veckan som kommer, kommer att bli intensiv. Det är Open Days i Bryssel, kanske årets viktigaste vecka för regioner att marknadsföra sig med seminarier och mingel. Dessutom ska allt vanligt jobb skötas. Det är bäst att jag får några timmars sömn.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Hoppas det känns bättre nu när du fått träffat mamman face to face, och hoppas det blev lite ordning med allt runt omkring det.
Kram kram
Ha en väldigt bra vecka nu! /Krasse
Skicka en kommentar