tisdag 30 september 2008

Regnet öser ner

Ute öser regnet ner som det bara kan göra i Bryssel. Idag har det känts att hösten är här, en stor kontrast mot helgens sommarvärme. Kanske var det sommaren som tog sin sista suck då.

Imorgon ska jag på nån konferens som jag verkligen inte vill gå på. Får nervösa utslag bara av att läsa bakgrundsmaterialt. Jag kommer att somna.

Jag landar på Kastrup 20.25 på fredag kväll och åker tillbaka till Bryssel 13.25 på söndag. Mamma måste bli helt återställd, jag orkar inte med helvetet en gång till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pussa på mammsen, hon kommer bli bra!

*hjärta på dig*

Muntra upp dig med att kolla Lars version av Everybody hurts från Idol idag.