skip to main | skip to sidebar

Att vara jag

Detta är min blogg om hur det är att vara jag. Den syftar också till att kunna berätta för alla hemma i Sverige vad jag har för mig i Bryssel där jag gör praktik på ett regionkontor. Inom en snar framtid kommer bloggen förhoppningsvis handla en hel del om hur det är att flytta till Stockholm.

måndag 1 september 2008

Facebook

Okej, nu har jag blivit med Fisbok. Ni är välkomna att lägga till mig som vän, jag fattar själv inte riktigt hur allt fungerar än...
Upplagd av Emilia kl. 09:36
Etiketter: Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (86)
    • ►  december (3)
    • ►  november (15)
    • ►  oktober (27)
    • ▼  september (25)
      • Regnet öser ner
      • Fan, varför?
      • Lite bilder
      • Jag börjar gilla Bryssel
      • Jag vet faktiskt inte vad jag ska döpa detta inläg...
      • Äntligen fredag!
      • Äcklig rök
      • Trött
      • Konferens med tolk
      • Ytterligare en helg att summera
      • Små vita droppar med smak av himmeln
      • När man inte ser sig för...
      • Inlåst
      • Mycket att göra...
      • Lille
      • Äntligen internet hemma!
      • Sarah Palin
      • Vädert
      • Styrelsen på besök
      • På spa i Spa
      • Osteende, De Haan, Knocke, Holland, Brügge och Gent
      • Att köpa STIB-kort
      • Mjölken i Belgien
      • 10 minuter från Europas maktelit
      • Facebook
    • ►  augusti (12)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (1)

Om mig

Emilia
Visa hela min profil