onsdag 24 september 2008

Trött

Jag är trött, så trött. Saknar det slappa studentlivet då kan kunde sova nästan hur mycket jag ville, det var tider det. Men jag visste redan på den tiden att jag var bortskämd. Detta är morgon 2 av 3 denna veckan som jag har varit tvungen att vara på jobb tidigare än normalt. Strax ska jag på en konferens som har något att göra med regionalutveckling, sånt älskar vi här på kontoret. Jag känner mig sådär lagom inspirerade och funderar mest på hur jag ska lyckas att hålla mig vaken. Det blir en kamp.
Ute är det grått och duggregn. Hösten har kommit även till Bryssel... Längtar efter min varma säng (helst den hemma i Sverige)

Inga kommentarer: