Igår var jag i den svenska affären som finns här i Bryssel för att köpa lite svensk mat. Priserna där är väldigt höga och utbudet är begränsat men på något sätt är det värt det. Ahlgrens bilar, köttbullar, bregott, knäckebröd, falukorv m.m och MJÖLK! Idag åt jag Felixs krögarpytt och mjölk till middag, det har nog aldrig smakat bättre. Speciellt mjölken. Det kostade 1,20 euro för en halvliter av Skånemejeriers mellanmjölk men det var värt varje cent. Smaken var gudomlig som jag har längtat! Jag njöt till fullo av varje klunk.
Nu ska jag sova. Gonatt :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar