fredag 26 september 2008

Äcklig rök

Igår hade vi lite (mycket) afterwork. Det är alltid trevligt, speciellt sen jag har kommit på att under happyhour mellan 18-19 får man två smirnoff ice för endast 4 euro. Det skulle inte ens räckt till en på korgen hemma. Men det är inte poängen med detta inlägg. Poängen är att skriva hur äckligt det är med ciggarettrök och hur mycket jag saknar rökförbudet på korgen. Det är inte kul att gå aw och stinka när jag kommer hem. Alla kläder, luktar, håret luktar och jag känner mig allmänt ofräch. Jag kände också att det var jobbigare att prata inne på korgen p g a all rök och när jag satt på metron hem kände jag hur det sved i mina ögon. Usch!

Nu ska jag ha samtal med chefen om hur jag tycker det går hittils och vad jag ska göra resten av hösten.

Inga kommentarer: