fredag 12 september 2008

Äntligen internet hemma!

Efter sju svåra år, eller åtminstonde tre veckor, har jag äntligen fått internet hemma. Var tvungen att teckna ett 12 månaders kontrakt men det får det vara värt. Förhoppningsvis kan jag sälja vidare kontraktet till någon praktikant som kommer efter mig. Det enda problemet just nu är att Ted och jag delar på internetuppkopplingen och eftersom vi inte lyckats få vår router att fungera får vi turas om att använda internet.
Det var lycka imorse när jag kunde lyssna på Rix MorgonZoo över nätet när jag åt frukost!

Ikväll ska jag njuta av att ha tillgång till internet och sen kanske se en film. Behöver en lugn kväll efter den intensiva veckan som har varit. Kanske ska jag lyxa till det och äta några av de kanelgifflar som jag köpte på IKEA. Bäst att passa på innan de blir allt för gamla.. Imorgon bör det av till Frankrike och Lille.

Inga kommentarer: