Mjölken i Belgien har väääldigt lång hållbarhet. Den jag köpte igår har bäst före datum 30 nov. Jag vet inte men på något sätt känns det inte riktigt bra...
Idag har jag haft en hel del jobb att göra men det är kul att det kommer igång på riktigt. Ikväll hade jag tänkt tvätta men det verkar inte bli nåt med det. Ett par kollegor ska träffas och äta Kinamat så jag hänger på dem istället. Varför tvätta när man kan ha kul istället? Nu måste jag skynda mig så att jag inte blir försenad.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Anledningen till att det inte känns riktigt bra att mjölken inte går ut förrän den 30 november är förstås att den inte hinner surna så att du kan kasta den på nazisterna i Sverige. (Som demonstrerar då) Ett tips är att öppna förpackningen. Då surnar den snabbt som fan. ;)
Skicka en kommentar