fredag 26 september 2008

Äntligen fredag!

Äntligen är det fredags eftermiddag. Jag är själv kvar på kontoret och funderar på vad jag ska göra nu. Skulle kunna jobba lite till med har inte riktigt någon koncentration. Grejen är att jag ska möta upp några andra för tacos-kväll vid 19.00 tiden. Det känns inte lönt att åka hem, då kommer jag inte orka iväg igen. Kan kanske ta en promenad i det fina vädret?!
En fördel med att jobb är känsla av att det är fredag och att arbetsveckan är slut. Den känslan har jag saknat en heldel under tiden som student. Och att verkligen kunna vara ledig en hel helg utan att ha en massa plugg hängande över mig känns ganska så bra måste jag säga.

Annars kommer det bli en riktigt lugn helg denna helgen. Det behövs, tempot har varit hög den senaste tiden och jag behöver verkligen få sova ut och vara ifrån ensam lite.

För er som undrar gick samtalet med chefen bra. Jag fick en heldel tips som ställen som jag kan söka jobb på i framtiden. Det är inspirerade att höra hur bra det gått för de praktikanter som har varit här innan mig.

Inga kommentarer: