måndag 15 september 2008

Mycket att göra...

Idag har det varit otroligt mycket att göra på jobbet. Kul men samtidigt stressigt. Blev klar med Brysselnytt och skickade ut det precis innan jag gick hem, en sak som jag kan stryka från min "att-göra"-lista. Imorgon måste jag skriva en text om hur vår region hjälper till att stödja företag, på engelska dessutom. Jag vill verkligen inte!

Annars börjar mitt nya liv idag. Jag ska jobba när jag är på jobbet och inte hålla på att nöjessurfa, jag ska börja leta jobb inför våren (någon som känner någon som har jobb åt en statsvetare i Sthlm efter jul?), jag ska börja äta nyttigare, speciellt efter att ha hört att den genomsnittliga praktikanten i Bryssel brukar gå upp ett par kilo, samt göra av med mindre pengar. Vet inte vad jag har spenderat mina pengar på sen jag kom ner men borta är de, farligt med Euro för allt känns billigare då.

Inga kommentarer: