tisdag 25 november 2008

Uttråkad!

Okej, jag är uttråkad. Egentligen borde jag inte klaga, vara lite mer positiv, det finns många som har det bra mycket värre än mig men jag har tråkigt just nu. Absolut inget att göra på jobbet. Innan lunch frågade jag t o m om det fanns något att göra, de skulle fundera på det. Normalt är den frågan livsfarlig att ställa då de brukar ge mig en massa uppgifter att göra. Det är väl lite så att eftersom jag bara har drygt tre veckor kvar här börjar jag falla utanför allting. De andra arbetar mest med att planera inför 2009 och då kommer jag ju inte finnas kvar. Jag har läst alla nättidningar flera gånger, det händer inte tillräckligt mycket i världen för att de ska uppdateras i mitt tempo. Jag har besökt en massa fördrivatiden-sidor på nätet, nu börjar jag kunna de utantill. Fick ett tips om att börja läsa japanska tidningar, kanske skulle vara en idé för då måste jag lära mig japanska först och det lär ta lite tid.

Ikväll blir det iaf en liten sammankomst. Det är avskedsfest för A som lämnar Bryssel i helgen för att flytta till Paris. Ska bli skoj! Ja inte att A flyttar utan att ha fest så här en tisdag.

Inga kommentarer: