Sitter och väntar på att klockan ska bli 20.00 för då ska jag bli bjuden på middag. Örebro universitet är här nere med en grupp och bjuder på finrestaurang. Egentligen förstår jag inte vitsen med finrestaurang. De gånger jag har varit på det här i Bryssel har jag inte tyckt att maten var speciellt god. Men det är kanske bara jag som inte har tillräckligt utvecklade smaklökar. Nu mår jag illa också. Kom hem lite efter 18.00 och var jättehungrig så jag åt en massa godis för att stilla det akuta behovet. Inte den bästa av idéer kanske. Men jag kan ju inte tacka nej till gratis mat från mitt gamla universitet. Det känns konstigt att skriva det, mitt gamla universitet...
Idag har jag varit på en av de bästa konferenserna hittills i Bryssel, den handlade om Kreativitet och Innovation. Det märktes på de som talade. De var konkreta och höll sig till ämnet. Dessutom hade de bra presentationer och lyckades engagera publiken. Mer sånt tack!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Nå, hur var käket ?
Skicka en kommentar