Idag är det tre veckor kvar tills jag åker hem. Tre veckor som jag hoppas kommer att gå snabbt, mentalt är jag ju redan i Sverige. Fick mitt schema för jul igår och är väldigt nöjd. Jag kommer få jobba både jul- och nyårsafton, något som passar mig bra. Mycket kvällar på schemat vilket innebär att jag är fri på dagarna och dessutom får bra med OB. Har mitt första pass den 23 dec, det är nog bra, kan behöva att vara helt ledig fyra dagar när jag kommer hem. Längtar till tågen!
Det känns som att jag var varit dålig på att hålla kontakten med alla hemma i Sverige under min tid i Bryssel. Har lite dåligt samvete över det faktiskt. Om det är något som jag har kommit på är det ju att det är i Sverige som jag har mina riktiga vänner och där finns de som jag bryr mig om. Det måste bli bättring från min sida!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Och 3½ tills jag får "gå" :)
Skicka en kommentar