lördag 8 november 2008

Mental förflyttning

Jag känner att jag mer och mer börjar flytta mig mentalt från Bryssel. Trodde att det skulle bli bättre efter jag varit hemma men jag försvinner mer och mer från Bryssel i mina tankar. Det är inte bra. Jag längtar efter att komma tillbaka till Sverige. Ser framemot att få jobba på Arriva i jul och sen flytta till Sthlm. Denna gången ska Sthlm bli verklighet, inget ska komma mellan som det har haft en tendens att göra hittills, haha.

Nu är jag inne på sista etappen av tiden Bryssel och jag börjar allt mer se saker som jag inte såg i början. Saker som jag inte är säker på att jag gillar. I början var att så nytt och stort men nu har jag börjat tänkta mer kritiskt kring vissa saker. Det spelas mycket falskspel här nere och det gäller att vara medveten om det och kunna se igenom det. För allt för många är karriär allt. Men även om jag inte alltid gillar det jag ser är jag otroligt glad att ha fått ta del av denna världen. Det har absolut gjort mig starkare. Jag har blivit säkrare på vad som verkligen spelar roll här i världen.

Men nu ska jag släppa tankarna för idag och koncentrera mig på festen som väntar ikväll!

Inga kommentarer: