måndag 24 november 2008

De små sakerna i livet

Det är de små sakerna i livet som gör det ibland. Igår när jag skulle laga middag stod jag och läste lite på pastapaketet medan jag väntade på att vattnet skulle börja koka så att jag kunde lägga i pastan. Det tog en stund innan jag reagerade på att jag läste på svenska! Varför säljer man i en belgisk mataffär pasta av de stora italienska märket, där det endast står på svenska och italienska? Jag tror inte att det ger belgarna någon hjälp men jag tyckte att det var trevligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad knäppt!!!
Men hörru vill du ha snö så kan du ju komma hit
snöat i tre dagar konstant nu i stockholm och det är jätte jätte mkt snö, var lite storm idag, och trafikkaos..
jag vet inte om jag vill se snö i bryssel när vi kommer.. hmmrr. dom sa på nyheterna, eller det stod i rullisten längst ner, att ni har +7! det hoppas jag verkligen!

kraaam

Emilia sa...

Jag tror inte att du behöver oroa dig för snö i Bryssel ;) Fast vi har haft minusgrader några nätter denna veckan...

Anonym sa...

Linda bara dillar, det är inte jätte jättemycket snö här. ;)) Däremot dåligt med plogbilar. Ska bli kul att få hit dig. *kram*