Nu är jag på plats på kontoret i Bryssel. Idag kollar jag bara läget inför måndag när det börjar på riktigt.
Resan ner gick bra förutom en mindre försening på ca 30 min. Först fick vi byta gate på Kastrup och den nya gaten låg naturligtvis på andra sidan av terminalen. Under flygningen ner hade vi motvind så vi kunde inte flyga in någon tid och sen fick vi avbryta det första ladningsförsöket för att det stod ett plan ivägen på landningsbanan. Väl framme i Bryssel var det lååångt från gaten till bagageuthämtningen. Uppe och ner för olika trappor och långa raksträckor men för att se det positivt slapp jag stå och vänta på bagaget. Sen blev jag hämtad av en transportfirma och fick en egen bil in till Bryssel. Silvrig Mercedes med tonade rutor, kändes lite lyxigt.
Efter att ha hämtat upp min kollega Ted vid kontoret åkte vi till lägenheten för att lämna av mina saker. Stannade inte kvar där för Ted behövde gå tillbaka och jobba lite och jag kände att det kunde vara kul att se kontoret. Vi promenderade genom Bryssel, en promenad på ca 30 min. Får väl se om jag kommer orka gå det varje morgon eller är lat och väljer Metron istället. Nu känner jag mig ganska trött efter resan och allt nytt. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, jag får väl göra mig hemmastad i lägenheten och så. Imorgon tror jag att det blir lite sightsing i Bryssel.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar