Första dagen på jobbet. Mycket att komma in i, det snurrar en del i mitt huvud just nu. Fast det mesta verkar kul. Jag ser framemot att få träffa många roliga och intressanta människor samt att lära mig en helmassa som jag kommer ha nytta av i framtiden. Och det är bra att vi får ha msn och "dyligt" igång på arbetstid så länge vi sköter våra arbetsuppgifter. Ted och jag ska även försöka prata med vår hyresvärd om möjligheterna att få Internet hemma. Det är bara att hålla tummarna!
Har precis lagt upp min första nyhet på hemsidan: http://www.centralsweden.se/readnews2.asp?article_id=732
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Internet är nog inte största problemet! Jag tror att ett större problem är att få tag i falukorv i Bryssel till Korv Stroganoffen!
/Krasse
Skicka en kommentar