Idag publicerades en notis på Central Swedens om att höstens praktikanter är utseeda. Det kändes stort att se mitt namn där. Lite av en bekräftelse på att det verkligen händer, jag har haft lite svårt att få det hela att kännas verkligt. När jag läst notisen kände jag mig nästan lite obekväm i situationen, det kändes konstigt att läsa om mig själv och vad jag har gjort. I framtiden måste jag bli bättre på det för förhoppningsvis kommer jag få många anledningar att läsa om mig i olika sammanhang.
Notisen: http://www.centralsweden.se/readnews2.asp?article_id=694
tisdag 3 juni 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar